Pages

Wednesday 3 December 2014

Our Story - SINARATORS 13-14

 PUTERI
PUTERA
Gambar kat ats tu lah budak2 kelas aku ~
Diorang cantik and hensom2 semuanye ,, heheh
Kenape aku update psl budak kelas aku  ?  Tak de bende lain ke nak update !
Hmmm, aku update pasal kelas aku sebab tahun depan kami bukan sekelas dahh :'(
Lepas je Ustaz  Jamaluddin cakap psal taun dpn   kene rombakan kelas , terus je aku rase macam nak nanges pon adee  , tapi aku senyap jee :')   Kami semua bantah and marah2 ustaz sbb tak nak rombak kelas ,, padahal bukan ustaz yang buat keputusan tu tpi Pengetua ~  Kami langsung tak sedar yg kmi dah kurang ajar ngan ustaz .. 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lepas je balik kelass , semua muke bengang gile and takk puas hatii ..  Pastu  Adlina pon cakap lah kat aku " Kenape kite marah2 ustaz , ,,, aku sian tgk ustaz tu ,, " ..  Kami pon baruu tersedar yg kami ni  tak sepatutnya marah ustaz ~ So ,, kami kelam kabut nak mintakk maaf balik kat ustaz tapi malangnya ustaz dahh balikk  ..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Malam tuu kami ,  budakk puteri telefon ustaz sbb nak mintakk maaf ~  Hhhaha , lawak gile ,,  Ustaz just cakap ustaz tak ingat langsung pasal situasi kat kelas  ..huhh~ legaaa~Nasib baik ustaz tak terasa...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Walaupun hanye 2 tahun kita bersama , tpi banyak pengalaman  pahit n manis  ..  
Yang besnye  ,, bile cite hantu je mesti kecohh  satuu kelas  ..  Bile nak dekat balik je  , akan ade yang bawak produk makanan and share same2 ,, Bile  ade je cite hott !  gosip same2 ! Makan sama2 , bukak puasa pon same2 And yang aku tak lupe , kita main THE KILLER satu kelas ,,  tuu yangg tak tahan tuu~~ huhuhuu
Akhir kata ,, aku mintak maaf sangat2 kat korang sbb aku tahu aku ni suke cri gado ngan org , suke buat org meluat dgn aku and bla bla bla .. Halalkan makan minum aku eh ? 
Walaupun kite dah tak sekelas taun depan , aku harap ukhwah kite tak terputus :) 


.

.
.
.
.
.
.
.


Eh , eh ,, belom habis lagiii laa.. Taun dpn buat elok2 ye PT3 ~Doakan yg terbaik utk aku   $_$
BYEE!


      sincerely   ,          
B.U.L.A.T


No comments:

Post a Comment