Pages

Wednesday 3 December 2014

••I Love Photography••



Hikhokhikhok! hhehe  ~ Merepek jap, ermmm , Assalamualaikum ..  Hari ni tetiba aku berangan dh besar nanti nak jdi photographer .. Aku memang minat gile dgn photography! 
Being a photographer is seriously awesome ,,  

Kalau nmpak je camera , aku rse nak je snap gambar banyak2 ... 
Tak kesah lhaa objek ape pon ! Janji dpt snap gambarr , sebab tu lahh aku minat giler nak jadi Zikro Crew. Aku nak sangat berselfie ngan member aku dpan menara eiffel , Ouh seriously , best gilosss ! Siap dah edit dah gambar dpn Paris .. Hhaha ! Berangan yang melampauu 



Aku yang pakai tudungg hitam , yg sebelah tu pulak member aku ..eheheh


Aku kalau dah dapat camera , aku akan tangkap banyak2 and edit ,, pastu kalau rakam plakk ,, aku akan buat satu video !  Aarrghhh , lagi2 kalau gune camera dslr ! Lagi lahh aku taksubb smpai tak makan , tak mandi , tak tidurr  ,, cehh , takdelah sampai gitu ¡ Bhahahha ...


Dah besar nanti , mungkin aku akn ambik bidang photography takpun editor ,, Hurmmm ,  harap2 lah impian  aku ni tercapai suatu masa nanti . Aaminnn~~~

Daaaa!!!




1 comment: